Plötsligt händer det!

Ja, plötsligt händer det. Jag skärper mig och gör det jag tänkte göra igår, och i förrgår! Tog lite bilder på min senast färdigställda skapelse, så nu ska ni får se. Det är en mössa stickad i ett hålmönster som jag improviserade fram under tiden jag stickade den. Det var lite knepigt att kombinera mönstret med ihoptagningarna mot slutet, med det gick tillslut. Idén till hålmönstret har jag fått från ett tröj-projekt som jag håller på med just nu, men jag måste pausa i från det ibland och göra något annat och nu senast blev det alltså den här mössan. Den ser kanske lite underlig ut på bilden, men den är faktiskt rätt fin när man har den på sig, om jag får säga det själv.

 

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0