Prolog

Jag är en 19åring som snart blir en 20åring men pendlar mellan att känna sig som en 5åring och en 50åring. En gång frågade min käre far mig vad jag skulle bli när jag blir stor, jag svarade: "Jag ska bli skapare". Detta sammanfattar mig ganska bra tror jag, i alla fall på ett plan. Att skapa är alltså något jag verkligen tycker om, jag kan bli riktigt tokig om jag under en lång period inte får pyssla med något. Nu kanske man kan undra vad exakt det är jag gör? Jadu, vad gör jag inte? Jag stickar/virkar, skriver, fotograferar, syr, målar, tecknar, gör smycken och så vidare, lite vad jag känner för helt enkelt. Fast, musik är jag inte så haj på att göra. Jag kan plinka några ackord på gitarren men längre än så har jag inte kommit än, det är ett projekt jag lagt på hyllan tills det finns mer tid över. Eftersom jag läser mycket, just nu läser jag även litteraturvetenskap, så kommer jag säkerligen även att ta upp en del litteratur. Säkert en massa annat också. Vi får helt enkelt se vart detta leder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0