Shame on me

Ja, jag har gjort en tabbe. Har inte tagit några bilder på någon stickning, kanske imorgon. Nu ska jag göra mig en kopp te, läsa lite och hoppas att jag somnar tidigt. Jag har massor av böcker som jag inte har hunnit läsa ut under kursens gång men som jag kommer tvinga mig själv att läsa ut, annars får jag inte skriva upp dem i min läslogg!
Om någon är intresserad så ser listan över de oavslutade böckerna ut såhär:
Av samma blod - Agnes von Krusenstierna
Madame Bovary - Virginia Woolf
Processen - Franz Kafka
Familjen H - Fredrika Bremer
Den siste mohikanen - James Fenimore Cooper
Världens sista roman - Daniel Sjölin
Som ni ser har jag lite att göra och nu har vattenkokaren kokat färdigt och min säng längtar efter sällskap, så det är väl bara att sätta igång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0